piątek, 5 sierpnia 2016

Deus Ex: Rozłam ludzkości, czyli Mankind Divided - poradnik trofeowicza - trophy guide and roadmap


Mankind Divided - Trophy guide and roadmap

To kolejna edycja gry skradankowej, tak lubianej przez wielu pasjonatów tego rodzaju rozrywki. Cały jej urok polega na tym, że przy odpowiednim zaangażowaniu możemy przejść ją całą w sposób pacyfistyczny. Wszystko zależy od nas i od tego jak dobrze poznamy jej mechanikę, aby sprytnie ominąć wrogów lub jakimś fortelem przejść do kolejnych poziomów. Już same trofea w grze wskazują, że taka taktyka będzie dodatkowo promowana.

Na początek proponuję zapoznać się ze streszczeniem fabuły poprzedniej odsłony gry Deus Ex: Human Revolution, którą prezentuję na poniższym filmie:



Dodatkową zaletą tego tytułu jest zwykle ciekawa fabułą, która okrasza całość dając w pełni kompletny tytuł pozwalający cieszyć się grą od samego początku aż do jej końca, niejednokrotnie zaskakując gracza twistami fabularnymi.

Trophy list
Metryczka:
Producent: Eidos Montreal
Wydawca: Square Enix
Seria gier: Deus Ex
Reżyser: Jean-François Dugas
Realizacja artystyczna: Jonathan Jacques-Belletête
Scenarzysta: Mary DeMarle
Kompozytor: Michael McCann
Silnik: Dawn Engine
Data wydania: 23 sierpnia 2016
Gatunek: fabularna gra akcji, skradanka, first-person shooter
Wymagania sprzętowe: Platforma Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One
Nośniki: DVD, Blu-ray, dystrybucja cyfrowa
Kontrolery: klawiatura, mysz lub gamepad

A zatem przejdźmy do konkretów:

Żeby zaliczyć wszystkie trofea, konieczne jest przejście gry dwukrotnie ponieważ naj, najtrudniejszy tryb będzie dostępny dopiero po pierwszym przejściu gry na dowolnym (jednym z niższych) poziomów trudności.

Zaleca się podejście do tematu w trzech krokach:
1) Przejście gry w trybie najłatwiejszym, przy okazji zebranie wszystkich Ebooków, zaliczenie wszystkich misji pobocznych, zaliczenie wszystkich możliwych trofeów związanych z walką, itp. Po misji 10 wybieramy ścieżkę fabularną "Bank Heist Story".

Opisując to bardziej szczegółowo, pomijamy w tym kroku trofea "Pacyfista", "Ninja kontra system", "Tego nigdy nie chciałem", oraz niektóre trofea związane z naszymi wyborami dotyczącymi fabuły. Zaleca się utworzenie zapisu gry na początku każdej z misji ponieważ nie ma innej opcji ich powtarzania (w grze jest 35 (pierwotnie było 10 przed aktualizacjami) slotów zapisu - pamiętajmy, że możemy zbierać te zapisy na USB lub mając usługę PS+ - w chmurze), zatem jeżeli gdzieś popełnimy błąd, a nie mamy zapisu, będziemy musieli przechodzić grę od momentu ostatniego dostępnego przed daną misją zapisu.
Zaliczmy przy tym przejściu wszystkie misje poboczne, żeby nic nie zostawiać na najtrudniejsze przejście, gdzie utrata życia zmusi nas by zaczynać wszytko od początku.
Zbierzmy wszystkie wymagane przedmioty kolekcjonerskie.
Większość trofeów związanych z walką będzie dostępna do osiągnięcia już po 3 misji.
Po misji 10 możemy wybrać ścieżkę fabularną związaną z bankiem lub ocalić Allison. Zaleca się tę z bankiem, która poprowadzi do zdobycia trofeum "On (jednak) żyje, Jim".
Warto spróbować przejść grę, już za tym podejściem, nie zabijając nikogo i nie wzniecając alarmów.

2) Przejście gry w trybie najtrudniejszym, celem zdobycia trofeum "Tego nigdy nie chciałem". Po 10 misji wybór linii fabularnej związanej z ocaleniem Allison.

Cel - pozostanie niewykrytym, nie wzniecenie alarmu, nie zabicie nikogo (włączając finalnego przeciwnika) i najważniejsze - ukończenie gry na najtrudniejszym poziomie.
W tym trybie cały rozwój naszej postaci zaczynamy od początku, nic nie przenosi się z poprzedniego przejścia (no może poza jednym najistotniejszym czynnikiem - naszym doświadczeniem). Jeżeli tutaj zginiemy, zaczynamy wszystko od samego początku. Śmierć możemy jednak oszukać, kopiując odpowiedzialny za to stan zapisu gry na klucz USB lub w chmurze PS+. Po misji 10 pamiętajmy, aby wybrać ścieżkę fabularną związaną z Allison.

3) Trofea on-line
Są to trofea związane z trybem breach, który musimy ukończyć.

Poniżej lista trofeów, dużymi ikonami przedstawione są te "jawne", a małe ikony to trofea "ukryte". Jako ciekawostkę w nawiasach kwadratowych (jeśli występują) można znaleźć tłumaczenie robocze:

You experienced Deus Ex#Cantkillprogress - You experienced Deus Ex: Mankind Divided and collected all trophies. Congrats! (PS4 only)
#CantKillProgress - Udało ci się przejść Deus Ex: Mankind Divided™ i zebrać wszystkie trofea. Gratulacje!

You completed Deus Ex: Mankind Divided on any difficulty
We Are Human Beings - You completed Deus Ex: Mankind Divided on any difficulty
Jesteśmy istotami ludzkimi - Udało ci ukończyć Deus Ex: Mankind Divided na dowolnym poziomie trudności.


Należy ukończyć 17 głównych misji, poziom trudności nie ma znaczenia.

You completed Deus Ex: Mankind Divided without killing a single soul. Bosses are people, too.
Pacifist - You completed Deus Ex: Mankind Divided without killing a single soul. Bosses are people, too.
Pacyfista - Ukończyłeś tytuł nie zabijając ani jednej duszy. Bossowie to też ludzie.

Pamiętajmy, że nie możemy zabić nikogo przez całą grę. Ponieważ wydłużanie czasu rozgrywki jest kuszeniem losu, zaleca się unikanie misji pobocznych i dodatkowo skryte omijanie przeciwników, tak żeby przez przypadek też nikogo nie zabić. Warto pamiętać, że:
- przeciwnicy mogą się w wyniku zamieszania wzajemnie pozabijać, np. granatem, co niestety zostanie zaliczone jako nasza wina;
- uruchamianie wszelkiego rodzaju pułapek, może przez przypadek doprowadzić do niechcianego zabójstwa - w końcu znieczulonego wroga też można zabić;
- pamiętajmy, że obezwładnieni wrogowie oznaczeni są ikoną "ZZZ", a martwych poznamy pod czerwonej trupiej czaszce. Jeżeli obezwładniamy wroga, upewnijmy się, że jest oznaczony jako "ZZZ".
- pod koniec pierwszej misji w Dubaju naszym celem jest ocalenie "Singha" patrz trofeum "Niech to nie będzie ostatni danSingh"
- w misji 7 jest jedna nieunikalna śmierć Talosa Ruckera, nie ma ona wpływu na to trofeum.
- nie liczą się do tego trofeum zgony bohaterów, którzy umierają w wyniku naszych decyzji fabularnych, czy to w głównych, czy pobocznych misjach.
- zabicie finalnego przeciwnika wytrąci nam trofeum z rąk - jest tam specjalny przycisk służący jego unicestwieniu, którego nie możemy wykorzystać. Tego przeciwnika najlepiej jest pokonać z wykorzystaniem miny lub granatu EMP - zastawiamy zasadzkę, a następnie go ogłuszamy i po sprawie. Szczegóły na filmie

You triggered zero alarms an entire playthrough.
Foxiest of the Hounds - You triggered zero alarms an entire playthrough.
Ninja kontra system - Udało ci się uniknąć uruchomienia choćby jednego alarmu przez całą grę.

To może być wyjątkowo parszywe trofeum. Pamiętam jak przechodząc poprzednią odsłonę gry byłem przekonany, że uniknąłem alarmów, podczas gdy po zaliczeniu tytułu trofeum nie wpadło, bo coś przeoczyłem.
Co istotne pamiętajmy, że oprócz oczywistych sytuacji, gdy usłyszymy wzniecenie alarmu, zostaje on uruchomiony w sytuacjach, gdy: przekroczymy czerwoną laserową siatkę, nie zmieścimy się w czasie hackowania i nie przerwiemy procesu w odpowiednim momencie, wróg uruchomi alarm, kamera ochrony odnajdzie ciało, strzelimy do kamery lub robota. Co ważne pod koniec misji 16 musimy udać się najpierw do Millera zamiast do Marchenko. Walka z tym drugim bez wizyty u tego pierwszego bezwzględnie uruchomi alarm w misji 17. Ostatniego bossa najlepiej pokonać zastawiając zasadzkę z wykorzystaniem miny EMP lub granatu EMP, a następnie ogłuszając przeciwnika.

You completed Deus Ex: Mankind Divided™ on the highest possible difficulty. Hats off.
I Never Asked For This - You completed Deus Ex: Mankind Divided™ on the highest possible difficulty. Hats off.
Tego nigdy nie chciałem - Udało ci się ukończyć Deus Ex: Mankind Divided™ na najwyższym poziomie trudności. Czapki z głów.

Jak pisałem powyżej, w tym trybie nie możemy zginąć, ale da się to obejść zapisując stan gry na USB lub w chmurze PS+ i później odzyskując go. W przeciwnym razie będziemy musieli zacząć od początku. W tym podejściu skupmy się tylko na głównej misji i nie kuśmy losu.

You watched the End Credits and found the surprise inside
The Supreme Enlightened - You watched the End Credits and found the surprise inside.
Ostateczne oświecenie - Twoja cierpliwość podczas oglądania listy płac została nagrodzona niespodzianką.

Wystarczy zobaczyć napisy końcowe w grze.

You managed to stop both the bombing & the Orchid poisoning. You’re a living legend!
Spokes in Two Wheels - You managed to stop both the bombing & the Orchid poisoning. You’re a living legend!
Pokorne cielę dwie matki ssie - Udało ci się powstrzymać zamach bombowy oraz truciznę Orchidei. Jesteś żywą legendą!
Misja 16 - W misji 16 musimy od razu uderzyć na Marchenko i nie ratować Millera. Mamy tylko 10 minut żeby do niego dotrzeć. Później ratujemy Millera i delegatów. Trofeum zaliczone zostanie podczas ostatniej sceny.

By using the Antidote, you saved the life of Jim Miller.
He’s [Not] Dead, Jim - By using the Antidote, you saved the life of Jim Miller.
On (jednak) żyje, Jim - Wykorzystanie antidotum pozwoliło ci ocalić życie Jima Millera.

Misja 10 - Po 10 misji, musimy wybrać linię fabularną związaną z napadem na bank, dzięki czemu pozyskamy antidotum potrzebne do ocalenia Millera na końcu gry.

Laputan Machine - You used Marchenko’s Kill Switch to defeat him, proving that some things can cut deeper than steel.
Laputańska maszyna - Pokonałeś Marczenkę jego wyłącznikiem. Stal nie zawsze jest najmocniejsza.

Misja 17/16 - Najpierw musimy zdobyć "zabójczy przełącznik". Po drodze do Marchenko dostaniemy telefon od Vegi i zacznie się opcja rozpoczęcia 17 misji. Teraz zamiast wracać do misji 16, wybieramy następną 17 i postępujemy zgodnie ze znacznikami. Będą tam otwarte drzwi (wcześniej zaryglowane - do tych drzwi klucz ma też łysol zlokalizowany w pobliżu). Gdy wejdziemy do pokoju za drzwiami, po lewej stronie, gdzie znajdziemy Millera, musimy wyjść stąd i na przeciwko jest pokój ze strażnikiem siedzącym przy biurku, pod stołem ukryte jest pudełko z bronią - to ono zawiera śmiercionośny przycisk. Teraz możemy udać się do misji 16 i podczas dialogu otwierającego z Marchenko zrobić użytek z przycisku.
Szczegóły na filmie

Enter a classic numerical code in the game's first keypad
A Heated Combination - Enter a classic numerical code in the game's first keypad
Palący kod - Podaj klasyczny kod na pierwszej klawiaturze numerycznej w grze. [Podgrzana kombinacja - wpisz klasyczny numeryczny kod przy pierwszej napotkanej klawiaturze]

Misja 1 - Na samym początku gry, gdy dotrzemy do pierwszej klawiatury numerycznej (przed pierwszymi wrogami, którzy znajdują się za tymi drzwiami), zamiast włamywać się skorzystajmy z kodu 0451.

Cross enemy territory like a ghost, raising no hostile reaction from anyone.
Ghost - Cross enemy territory like a ghost, raising no hostile reaction from anyone.
Duch - Pokonaj wrogie terytorium niczym duch, nie powodując niczyjej wrogiej reakcji.

Mnie się to udało, zaraz po misji w Dubaju, w tym fragmencie w którym włamujemy się do zastrzeżonego obszaru celem odnalezienia sekretarki. Jest to chyba najprostsza i najszybsza z możliwych misji do tego celu. Trofeum wpada w trakcie rozmowy z sekretarką.

Have Singh's back when it matters most.
Signh no Swan Song - Have Singh's back when it matters most.
Niech to nie będzie ostatni danSingh - Wesprzyj Singha w najważniejszym momencie. Masz ocalić danSingha pod koniec pierwszej misji w Dubaju.
Misja 1 (Dubaj) - Należy się spieszyć, czas jest kluczem, wrogami bym się nie przejmował z uwagi na burzę piaskową - pamiętajmy, że ocalenie Singha ma wpływ na trofeum Pacifist.




Complete & win the debate with Talos Rucker.
Between Technology and the Divine - Complete & win the debate with Talos Rucker.
Między technologią a boskością - Ukończ zwycięsko debatę z Talosem Ruckerem. [Pomiędzy technologią a boskością - Ukończ i wygraj rozmowę z Talosem Ruckerem.]

Misja 7 - Pod koniec misji 7, gdy przebrniemy przez wrogi obiekt, spotkamy Talosa Ruckera. Odbędziemy z nim dość długą konwersację. Należy wybrać następujące opcje dialogowe: prawa, górna, lewa, prawa.
Szczegóły na filmie

You completed the debate with Otar Botkoveli.
Honor Holds Us All Together - You completed the debate with Otar Botkoveli.
Łączy nas honor - Ukończyłeś debatę z Otarem Botkovelim.

Misja 4 - Zaliczymy to trofeum w wyniku udania się na misję poboczną nr 4 (SM04). Dostęp do tej misji otrzymamy, gdy nasze ulepszenia zostaną wreszcie naprawione przez Kollera, a ten zapyta, czy moglibyśmy mu coś załatwić - potwierdźmy i udajmy się do Otara. Jeżeli nie chcemy z nim walczyć i chcemy później zaliczyć jedno z trofeów wybierzmy opcje dialogowe: szczera, komplementująca, szczera.

You completed the debate with Allison Stanek
God Killer - You completed the debate with Allison Stanek.
Bogobójca - Ukończyłeś debatę z Allison Stanek.

Misja 10 - Aby uzyskać to trofeum musimy po misji 10 zdecydować się na pomoc Allison (rezygnujemy tym samym z napadu na bank i ocalenia Millera na końcu gry). Aby uratować szanowną panią, należy cały czas wybierać lewą opcję dialogową.
A tutaj szczegóły na filmie.

Find the missing Gold Penguin and return him back to his colony.
The Golden Rookery - Find the missing Gold Penguin and return him back to his colony.
Złota kolonia - Odszukaj zaginionego złotego pingwina i odstaw go z powrotem do kolonii. [Złoty Rookery - Znajdź brakującego Złotego Pingwina i przywróć go jego koloni.]

Misja 7 - W misji 7 na początku misji, po tym jak zatrzyma nas policjant, udajemy się do góry drabiną po lewej, następnie drabiną po prawej i do budynku, gdzie wewnątrz znajdziemy pingwina - zabieramy go. Musimy go dostarczyć do miejsca gdzie spotkamy pierwszych przeciwników w tej misji. Będzie to już blisko jej końca, ale przed rozmową z Ruckerem. Jak tylko pozyskamy pingwina, udajemy się za wskaźnikami i przekradamy przez strzeżony teren policji (posterunek). Musimy przedostać się na "drugą stronę", gdzie znowu będzie przestrzeń publiczna (niestrzeżona). Dalej na drugim "ryneczku" zdobywamy od policjanta klucz do windy (policjant jest łysy i stoi przy otwartym "markecie". Najlepiej poczekać aż ten glina uda się w bezpieczne dla nas miejsce, gdzie trzeba go obezwładnić i przeszukać. Windy są skrótem i znacznie ułatwią nam zadanie. Na terenie ruchomych platform powinniśmy złamać terminal poziomu 5 żeby przedostać się do winy po drugiej stronie (warto zainwestować w ulepszenia dotyczące rozbrajania tego typu terminali, ewentualnie można wykorzystać urządzenie hackujące). Gdy dotrzemy do miejsca z przeciwnikami, zobaczymy przerywnik filmowy, po którym należy udać się do końca obszaru i zeskoczyć piętro niżej. Przechodzimy drzwiami po lewej stronie, wybijamy dziurę w ścianie, gdzie znajdziemy kolonię pingwinów. Potrzebne nam będzie ulepszenie "Punch Through Wall" do tego celu. Pingwina musimy umieścić w fotelu i trofeum zostanie zaliczone. Na drugim filmie podaję szczegóły.
Tutaj znajdziemy pingwina.
A tutaj należy go odstawić.

Use the Ice Drill to bypass a large section of the GARM facility.
Core Driller - Use the Ice Drill to bypass a large section of the GARM facility.
Wiertacz - Wykorzystaj lodowy świder do pominięcia dużej części placówki GARM. [Wiercacz rdzenia - Użyj zlodowaciałego wiertła by ominąć sporą sekcję zakładu GARM.]

Misja 13 - zaraz, gdy ta się rozpocznie, należy udać się drabiną do góry i dotrzeć do pomieszczenia z wiertłami. Umieszczamy biokomórkę w konsoli wiertniczej. Jeżeli takowej nie mamy, znajdziemy jedną 20  metrów od konsoli, na końcu korytarza na biurku. Teraz należy: przycisnąć przycisk w lewo na konsoli, w czasie konwersacji zrugać rozmówcę (jeżeli chcemy uniknąć grubszej konfrontacji), przycisnąć przycisk do góry na konsoli, ponownie przycisnąć do góry, przycisnąć w prawo i aktywować czerwony przycisk na konsoli. Wiertło wykona teraz swoją robotę, a my otrzymamy trofeum i skrót.
Na filmie prezentuję jak dostać się do skrótu.
A tutaj sam moment jak pozyskać trofeum Wiertacz.


Using Jim’s keycard, you infiltrated the NSN and viewed a recording without triggering any alarms.
The Net is Vast and Infinite - Using Jim’s keycard, you infiltrated the NSN and viewed a recording without triggering any alarms.
Sieć rozległa, nieskończona - Wykorzystałeś kartę Jima i obejrzałeś nagranie w NSN, nie wywołując alarmu.
Misja 9 - W pewnym momencie tej misji wejdziemy do neutralnej podsieci w pomieszczeniach TF29. Wygląda to jak symulacja hackingu komputera w trybie BREACH (rzuca się w oczy, że mechaniką jest przystosowana jak pod VR - chyba ktoś coś planuje w tym temacie w nieodległej przyszłości). Należy ukończyć to wirtualne hackowanie bez wzbudzania alarmu. Akurat ta sekcja jest stosunkowo prosta, ale warto zrobić sobie zapis przed rozpoczęciem. A szczegóły znajdziecie na filmie.

Deus Ex is all about cucumbers...
So Many Cucumbers - Deus Ex is all about cucumbers...
Zielony ma garniturek - Deus Ex to jedna wielka afera ogórkowa…
[Tak wiele ogórków - Deus Ex cały jest poświęcony ogórkom...]

Misja 7 - Po rozmowie z Talosem Ruckerem musimy zbiec z tego obszaru i dotrzeć do punktu ewakuacyjnego. Po drodze będziemy przemierzali wielki zieleniak (supermarket z warzywami), wypełniony wrogami - wszędzie tutaj pełno jest też ogórków. Mamy postarać się zrobić tak, aby jeden z tych ogórków został zniszczony przez wroga. Wystarczy "ujawnić się" i wrogowie powinni trafić któregoś z zielonych fallusów, możemy też stanąć przed jednym z ogórków i pozwolić wrogom nas ostrzelać.
Szczegóły na filmie

You managed to bring Koller the Neuroplasticity Calibrator before he even asked you for it.
Time Traveler - You managed to bring Koller the Neuroplasticity Calibrator before he even asked you for it.
Wehikuł czasu - Dostarczyłeś Kollerowi kalibrator neuroplastyczny zanim cię o niego poprosił. [Podróżnik w czasie - Zdołałeś przyprowadzić Kollera do Neuroplastycznego Kalibratora, zanim ten zdążył nawet o to poprosić.]

Misja 2 - Zamiast podążać normalną ścieżką od misji do misji musimy dostarczyć Kollerowi kalibrator zanim nas o to poprosi w misji 4. Na początku misji 2 musimy od razu udać się do metra i pojechać do północno-wschodniej części Pragi. Tutaj udajemy się do ruskiego kasyna. W biurze na najwyższym piętrze znajdziemy sejf - z niego wyciągniemy kalibrator (należy zhakować sejf). Teraz wracamy już do kolejnych postępów w misjach głównych - czyli do misji 3, gdzie na końcu Koller zapyta o kalibrator.

Collect and read every unique eBook.
Tablet Collector - Collect and read every unique eBook.
Kolekcjoner tabletów - Zbierz i przeczytaj przynajmniej po 1 egzemplarzu każdego eBooka. [Zbieracz tabletów - Zbierz i przeczytaj każdego unikalnego eBooka.]

Fully upgrade a weapon of your choice.
Ruthless Efficiency - Fully upgrade a weapon of your choice.
Bezwzględna skuteczność - W pełni usprawnij wybraną broń. [Bezwzględna efektywność - W pełni udoskonal broń twojego wyboru.]

Najlepiej będzie udoskonalić pistolet obezwładniający ponieważ oprócz części do ulepszania, potrzebujemy również lasera, który możemy kupić u handlarza w tym samym bloku w którym mieszkamy. Szczegóły na filmie


Fully upgrade a branch of your Augmentation Tree.
Humanity+ - Fully upgrade a branch of your Augmentation Tree.
Ludzkość + - W pełni rozwiń jedną z gałęzi drzewka ulepszeń. [Humanitarność+ - W pełni udoskonal jedną gałąź drzewka rozwoju umiejętności twojej postaci.]
Osiągalne zaraz po tym jak "naprawi" nas Koller w misji 3.





Install at least one experimental augmentation.
And Embrace What You've Become - Install at least one experimental augmentation.
Pogódź się z tym, kim jesteś  - Zainstaluj przynajmniej jedno eksperymentalne ulepszenie. [I przyjmij to czym się stałeś - Zainstaluj przynajmniej jedną eksperymentalną umiejętność.]

Osiągalne zaraz po tym jak "naprawi" nas Koller w misji 3.


Invest in at least one augmentation in every branch of the Aug Tree.
Jack of all Augments - Invest in at least one augmentation in every branch of the Aug Tree.
Złota rączka, srebrna nóżka - Zainwestuj w przynajmniej jedno ulepszenie z każdej gałęzi drzewka ulepszeń. [Jack wszystkich umiejętności - Zainwestuj w przynajmniej jedną umiejętność w każdej z gałęzi drzewka jej rozwoju.]



Szczegóły na filmie


Block an incoming enemy explosive with the Titan Shield.
The Invincible Body Blocking an Iron Devil - Block an incoming enemy explosive with the Titan Shield.
Ciało zmagające się z żelaznym diabłem - Zablokuj nadlatujący materiał wybuchowy wroga tarczą TYTAN. [Niezwyciężony Ciała Blokujący Żelazny Diabeł - Zablokuj materiał wybuchowy wroga Tytanową Tarczą.]

Jedno z tych trofeów, które możemy wykonać zaraz po misji 3 i otrzymaniu od Kollera dostępu do udoskonaleń. Warto przed przydziałem punktów Praxis (czyli zakupem udoskonaleń) zapisać stan gry i pozaliczać te trofea po kolei. Trofea te dotyczą tylko wrogów, nie możemy ich uzyskać na policji, czy mieszkańcach.
Do zdobycia tego trofeum potrzebujemy ulepszenia "Tytan" - zaleca się pełne jego udoskonalenie.
Dobrym miejscem do wykonania jest misja poboczna nr 4. W rosyjskim kasynie wystarczy, że sprowokujemy wrogów tak żeby zaczęli nas atakować i schowamy się L3 za jakąś osłoną. W wyniku skrycia się wrogowie z pewnością rzucą granat. Wystarczy, że aby przed nim się obronić skorzystamy z tytanowej tarczy. Kluczem jest L3 i skrycie się za osłoną, to sprowokuje wrogów do rzucania granatami.

Land an Explosive Nanoblade Shot on three enemies at once while the Focus Augmentation is active.
Slow & Sharp - Land an Explosive Nanoblade Shot on three enemies at once while the Focus Augmentation is active.
Powoli, lecz na ostro - Traf trzech wrogów jednocześnie wybuchowym nanoostrzem przy aktywnym ulepszeniu skupienia. [Powolny i Ostry - Użyj wybuchowego strzału Nanoblade na trzech przeciwnikach na raz w czasie gdy włączona jest umiejętność zbliżenia.]

Jedno z tych trofeów walki, które możemy wykonać zaraz po misji 3 i otrzymaniu od Kollera dostępu do udoskonaleń. Warto przed przydziałem punktów Praxis (czyli zakupem udoskonaleń) zapisać stan gry i pozaliczać te trofea po kolei. Trofea te dotyczą tylko wrogów, nie możemy ich uzyskać walcząc z policją, czy mieszkańcami. Dobrym miejscem do wykonania jest misja poboczna nr 4 - rosyjskie kasyno.
Uwaga z tym trofeum miałem problem i wielokrotnie podchodziłem dlatego poniżej dzielę się wiedzą.
Ważne żebyśmy nie rozmawiali z ruskimi tylko weszli od tyłu - wtedy będą zebrani w jednym miejscu w grupie co najmniej 4 (lokalizacja - metrem do Pragi w lewym górnym rogu).
Do zdobycia potrzebujemy pełnego udoskonalenia umiejętności dotyczącej nanoostrza i skupienia. Ponownie przyda się kasyno, gdzie jest sporo przeciwników, włączamy skupienie spowalniające czas, a następnie wycelowujemy i strzelamy nanoostrzem. Trafienie wroga bezpośrednio wywoła wybuch, nie strzelajmy w ziemię. Co istotne musimy pamiętać, że gdy dostaniemy super moce od Kollera, będzie trzeba zrezygnować z innych żeby system był stabilny w 100% i co za tym idzie sprawny (wyłączyć je - szczegóły na filmie). Ja wielokrotnie o tym zapominałem i dlatego najprawdopodobniej trofeum nie chciało wpaść. Ważne abyśmy byli w trybie walki z przeciwnikami. Warto też dodać ulepszenia chroniące nas przed kulami wrogów, bo jak widać na filmie, szybko padamy ofiarą tych kul ;).

Use both Knockback & Precision functions of the P.E.P.S. Arm Cannon at least once.
This is Great for Spring Cleaning - Use both Knockback & Precision functions of the P.E.P.S. Arm Cannon at least once.
W sam raz na wiosenne porządki - Użyj funkcji Odrzucenie i Diody Precyzyjnej, wbudowanej w ramię miotacza SEEP, przynajmniej raz.
[Dobre na wiosenne porządki - Użyj funkcji odrzutu i precyzji działa naramiennego P.E.P.S.]

Jedno z tych trofeów, które możemy wykonać zaraz po misji 3 i otrzymaniu od Kollera dostępu do udoskonaleń. Warto przed przydziałem punktów Praxis (czyli zakupem udoskonaleń) zapisać stan gry i pozaliczać te trofea po kolei. Trofea te dotyczą tylko wrogów, nie możemy ich uzyskać na policji, czy mieszkańcach. Dobrym miejscem do wykonania jest misja poboczna nr 4 - rosyjskie kasyno.
Do zdobycia potrzebne będzie pełne udoskonalenie miotacza SEEP. Musimy użyć na wrogach odrzucenia i diody precyzyjnej. Ważne żeby odbywało się to podczas walki.
Szczegóły na filmie

Ram Dash into an enemy NCP with a fully charged Icarus Dash.
Ramming Speed!! - Ram Dash into an enemy NCP with a fully charged Icarus Dash.
Do taranowania! - Staranuj wrogiego NPC wykorzystując w pełni naładowany system skoku Ikar.
[Uderzająca Prędkość!! - Uderz przeciwnika w pędzie z w pełni naładowanym Pędem Ikara ;) (no powiedzmy zrywem Ikara).]

Jedno z tych trofeów, które możemy wykonać zaraz po misji 3 i otrzymaniu od Kollera dostępu do udoskonaleń. Warto przed przydziałem punktów Praxis (czyli zakupem udoskonaleń) zapisać stan gry i pozaliczać te trofea po kolei. Trofea te dotyczą tylko wrogów, nie możemy ich uzyskać na policji, czy mieszkańcach. Dobrym miejscem do wykonania jest misja poboczna nr 4 - rosyjskie kasyno.
W tym wypadku potrzebujemy pełnego udoskonalenia skoku Ikar, tak żeby z pełną mocą uderzyć przeciwnika - ważne żeby zrobić to z dużej odległości. Przy bliskim uderzeniu trofeum nie zostanie uznane, choć jak widać na filmie zbyt duża odległość może spowodować utratę pędu. Podstawą jest maksymalne naładowanie uderzenie i dopiero wtedy uderzenie przeciwnika.
Szczegóły na filmie

Land an Icarus Landing and Strike on foes and clear out the pack with the Typhoon.
Express Elevator to Hell, Going Down - Land an Icarus Landing & Strike on foes and clear out the pack with the Typhoon.
Windą ekspresową prosto do piekła - Zaatakuj z wykorzystaniem systemu lądowania Ikar i popraw dla pewności Tajfunem.
[Ekspresowa winda do piekła, odjeżdża - Użyj Lądowania Ikara i uderz na wrogów usuwając ich grupę Tajfunem.]

Jedno z tych trofeów, które możemy wykonać zaraz po misji 3 i otrzymaniu od Kollera dostępu do udoskonaleń. Warto przed przydziałem punktów Praxis (czyli zakupem udoskonaleń) zapisać stan gry i pozaliczać te trofea po kolei. Trofea te dotyczą tylko wrogów (znajdziemy ich w obszarach oznaczonych na czerwono), nie możemy ich uzyskać na policji, czy mieszkańcach.
Tym razem w pełni odblokowujemy umiejętności lądowania Ikara i Tajfun i wykorzystujemy je w określonej w opisie trofeum kolejności.
Ja to trofeum zrobiłem dopiero w misji 14 - szczegóły na filmie.

Incapacitate a cloaked enemy while still remaining cloaked yourself.
Invisible War - Incapacitate a cloaked enemy while still remaining cloaked yourself.
Niewidzialna wojna - Obezwładnij zamaskowanego wroga, nie tracąc przy tym własnego maskowania.
[Niewidzialna wojna - Obezwładnij zamaskowanego wroga samemu pozostając w zamaskowaniu.]

Misja 17 - potrzebować będziemy udoskonalenia pozwalającego na atak w walce wręcz w czasie gdy korzystamy z maskowania. Po pokonaniu Marchenko będziemy chronić delegatów. Po drodze będzie działko i dwóch wrogów, którzy korzystają z maskowania. Należy włączyć system maskowania i podejść do nich bardzo blisko, gdy Ci się zamaskują, atakujemy ich wręcz, należy szybko wcisnąć przycisk ataku, bo nie zostaniemy o tej możliwości uprzedzeni ikonką. Pamiętajmy żebyśmy mieli odpowiednio naładowaną baterię do tego celu. Miejmy też przy sobie przynajmniej jedną baterię bio żeby nie zmarnować szansy.
Szczegóły na filmie

Flawlessly disable a Drone via Remote Hacking.
Ground Mail was a Better Option - Flawlessly disable a Drone via Remote Hacking.
Lepsza byłaby poczta naziemna - Zdezaktywuj sondę z wynikiem idealnym za pomocą zdalnego hakowania.
[Poczta naziemna była lepszą opcją - Bezbłędnie wyłącz drona przy pomocy zdalnego hackowania.]

Jedno z tych trofeów, które możemy wykonać zaraz po misji 3 i otrzymaniu od Kollera dostępu do udoskonaleń. Warto przed przydziałem punktów Praxis (czyli zakupem udoskonaleń) zapisać stan gry i pozaliczać te trofea po kolei.
Do zaliczenia odblokowujemy umiejętność zdalnego hakowania, którą w pełni ulepszamy. Drona do rozbrojenia znajdziemy blisko apartamentu Adama - trzeba go zhakować bez pomyłki, czyli trafiając w odpowiednim momencie (wystarczy odrobina refleksu żeby to zrobić prawidłowo).
Szczegóły na filmie

****! Taser Fist!
****! Taser First! - Lock-On and deploy the Quad Arc upgrade of the Tesla Knuckle on four enemies at once.
****! Tazerpięść! - Użyj ulepszenia Poczwórny Łuk kastetu TESLA aby namierzyć cztery cele jednocześnie i wystrzelić.
[****! Najpierw paralizator! - Namierz i użyj udoskonalenia w postaci Poczwórnego Łuku Kostki Tesli na czterech przeciwnikach na raz.]


Jedno z tych trofeów walki, które możemy wykonać zaraz po misji 3 i otrzymaniu od Kollera dostępu do udoskonaleń. Warto przed przydziałem punktów Praxis (czyli zakupem udoskonaleń) zapisać stan gry i pozaliczać te trofea po kolei. Trofea te dotyczą tylko wrogów, nie możemy ich uzyskać walcząc z policją, czy mieszkańcami. Dobrym miejscem do wykonania jest misja poboczna nr 4 - rosyjskie kasyno.
Uwaga z tym trofeum miałem problem i wielokrotnie podchodziłem dlatego poniżej dzielę się wiedzą.
Ważne żebyśmy nie rozmawiali z ruskimi tylko weszli od tyłu - wtedy będą zebrani w jednym miejscu w grupie co najmniej 4 (lokalizacja - metrem do Pragi w lewym górnym rogu).
W pełni musimy odblokować umiejętność związaną z Teslą i wykorzystać ją na 4 wrogach w tym samym czasie. Wrogowie muszą być w trybie walki i nas widzieć, nie można tego uzyskać pozostając incognito. Co istotne musimy pamiętać, że gdy dostaniemy super moce od Kollera, będzie trzeba zrezygnować z innych żeby system był sprawny (wyłączyć je - szczegóły na filmie). Ja wielokrotnie o tym zapominałem i dlatego najprawdopodobniej trofeum nie chciało wpaść. Ważne abyśmy byli w trybie walki z przeciwnikami. Warto też dodać ulepszenia chroniące nas przed kulami wrogów, bo jak widać na filmie, szybko padamy ofiarą tych kul ;).

Complete one Hacking Challenge with Fog Security without using a Reveal Software.
I Can Only Fight Enemies I See - Complete one Hacking Challenge with Fog Security without using a Reveal Software.
Zwalczam wrogów, których widzę - Ukończ wyzwanie hakowania przy aktywnej "mgle" i bez korzystania z programu Objawienie.




Przykład na filmie.

You opted to work with the Samizdat group & spread their news throughout Picus media streams.
Samizdat - You opted to work with the Samizdat group & spread their news throughout Picus media streams.
Samizdat - W ramach współpracy z Samizdatem puściłeś ich propagandę na zhakowanych kanałach Picusa.

Misja poboczna nr 5 (SM05) - otrzymamy trofeum za jej ukończenie. Żeby rozpocząć tę misję musimy porozmawiać z Peterem Changiem w trakcie 5 misji (patrz film - 15 minuta) Dzięki temu otrzymamy nowe wskaźniki i rozpocznie się bardzo ciekawa misja. W czasie śledztwa trafimy na komputer z odpalonym chatem, należy zapytać rozmówcę o jego lokalizację i spotkać się z nim. To nas zaprowadzi do grupy hakerów w ściekach. Należy zgodzić się i im pomóc i ukończyć misję. A całość kończy się trofeum w tym miejscu.

You freed K and Bones from the prison cell and escorted them to safety.
K is for Kazdy - You freed K and Bones from the prison cell and escorted them to safety.
K jak "Każdy" - Uwolniłeś K. i Bonesa z więzienia i odstawiłeś w bezpieczne miejsce.

Misja poboczna nr 12: K jak "Każdy" (SM12) - trofeum nagrodą za ukończenie. Możliwość jej ukończenia pojawi się w czasie trzeciej wizyty w Pradze (po 13 misji głównej). Do uzyskania tej misji konieczne jest ukończenie misji pobocznej nr 5 (SM05): Samizdat i zdobycie trofeum Samizdat (patrz powyżej). Po rozpoczęciu 14 misji (szczegóły na filmie) pojawi się nowy punkt lokalizacyjny "Samizdat SOS" - znajdziemy go w kanałach blisko apartamentu Adama. Należy porozmawiać z Małą K i zaakceptować jej zadanie. Gdy udamy się za znacznikami dotrzemy do drzwi, do których kod to 0010. W piwnicy będziemy musieli zhakować panel numeryczny, który otworzy cele. W czasie rozmowy z więźniami należy wybierać opcje dialogowe na luzie (Play it Cool), każmy im zabrać stroje policyjne. Następnie należy udać się do sklepu ze środkami czystości Praha Unneda Cleaning Supply Store (podążając w dół ulicy). Za nami podążą przebrani za policjantów więźniowie. Sklep nie znajduje się daleko. Gdy dotrzemy do niego porozmawiajmy z więźniami i trofeum się odblokuje. Szczegóły na filmie.

You convinced Detective Montag that neither Gunn nor Radko could be the murderer.
The Harvester - You convinced Detective Montag that neither Gunn nor Radko could be the murderer.
Żniwa - Przekonałeś detektywa Montaga, że zabójcą nie może być ani Gunn, ani Radko.

Misja poboczna nr 10 (SM10) - trofeum otrzymamy za jej ukończenie. Dostęp do niej otrzymamy w wyniku dochodzenia, które wykonamy w ramach misji "Zbyt blisko domu" (Too Close to Home) - odpali się automatycznie podczas drugiej wizyty w Pradze. Należy pogadać z gościem, który wskazuje że to Gunn może być mordercą. Detektyw Montag będzie podejrzewał Radko, byłego męża ofiary. Porozmawiajmy z obydwoma i zbadajmy ich mieszkania. Musimy znaleźć dowody na oczyszczenie ich z zarzutów. Należy później powrócić do detektywa i powiedzieć mu, że obydwaj są niewinni.
Misję musimy ukończyć przed rozpoczęciem głównej misji fabularnej nr 13.
Śledztwo uruchomi się, gdy odnajdziemy miejsce zbrodni - jak pisałem dostępne tylko przy drugiej wizycie w Pradze. Na mapie biała strzałka wskazuje lokalizację, gdzie odnajdziemy dostęp do misji. Należy porozmawiać z facetem w kapturze, a potem ze znajdującą się w pobliżu kobietą. Generalnie nie musimy badać wszystkich śladów, grunt żeby w końcu gdy będziemy rozmawiali z detektywem była opcja uniewinniająca obydwu delikwentów.
A oto film prezentujący dialog i moment, gdy otrzymamy trofeum.

You made a tough decision as to whether Irenka Bauer or Edward Brod would get to stay in Prague.
The Golden Ticket - You made a tough decision as to whether Irenka Bauer or Edward Brod would get to stay in Prague.
Złoty bilet - Podjąłeś trudną decyzję, czy w Pradze ma pozostać Irenka Bauer czy Edward Brod.

Nagroda za ukończenie 1 pobocznej misji (SM01). Musimy zdecydować czy chcemy uratować Irenkę, czy też Edwarda. Irenkę wskazuje znacznik na mapie, Edwarda musicie znaleźć w jednym ze sklepów i uratować z opresji - pewien oprych będzie do niego mierzył z broni. Dopiero później następuje czas decyzji, czyli weryfikacja papierów - można zweryfikować tylko jedne. Nie ma znaczenia, którą opcję wybierzemy - trofeum i tak zostanie zaliczone.
Szczegóły na filmie

Using the CASIE and Dr. Cipra’s keyword, you convinced Daria she isn’t who she thinks she is.
The Last Harvest - Using the CASIE and Dr. Cipra’s keyword, you convinced Daria she isn’t who she thinks she is.
Ostatnie zbiory - KASIA i słowo-klucz od doktora Cipry pozwoliły ci przekonać Darię, że nie jest tym, kim myśli.

Nagroda za ukończenie 11 misji pobocznej (SM11). Warunkiem jest ukończenie 10 misji pobocznej, wykonaniem wszystkich tamtejszych zadań pobocznych i uzyskaniem trofeum "Żniwa".
Podczas misji głównej nr 14, po opuszczeniu TF29, otrzymamy telefon od Darii. Należy stąd udać się do detektywa Montaga przed apartamentem Darii. Następnie przeszukujemy apartament (włącznie z mailami w laptopie). Otrzymamy dzięki temu kolejny wskaźnik w północnej części mapy, gdzie poszukamy Dr. Cipry. Przyjdzie nam trochę z nim pogadać. Należy wybrać opcję dialogową wskazującą na inne rozwiązanie. Bardzo ważne aby w tym miejscu nie przyspieszać i nie przerywać konwersacji - należy natomiast trzymać wciśnięty klawisz L2, by zaprzeczać doktorowi podczas jego monologu. W wyniku tego da on nam hasło by nadpisać chip Darii (jeżeli nie trzymaliśmy L2 podczas jego wykładu, nie otrzymamy tej informacji i trofeum nie zostanie zaliczone) - zapis tego dialogu znajdziecie tutaj.. Teraz wracamy na południe i podążamy za wskaźnikami misji, aż znajdziemy Darię w kanałach.
Podczas rozmowy z nią musimy wybrać kolejno: Skonfrontuj, Użyj słowa klucza, Ad Hominem 2006, Perswaduj (R2), pociągnij ku ludzkości, pociągnij ku ludzkości, zbliż się. Szczegóły na filmie.

You pieced together the mysterious contact and aided Helle in remembering who she really is.
01011000 - You pieced together the mysterious contact and aided Helle in remembering who she really is.
01011000 - Zdołałeś odszukać tajemniczy kontakt i pomóc Helle przypomnieć sobie, kim jest.

Nagroda za ukończenie 6 misji pobocznej (SM06). Misja uruchamia się w wyniku skupienia się i sprawdzenia jednego z wielu uszkodzonych paneli reklamowych na stacjach metra w Pradze. Obraz na tych reklamach jest "rozsypany" i wydobywa się z nich dziwny dźwięk. Interakcja z takim panelem da nam dostęp do misji pobocznej.
Tutaj znajdziecie lokalizację reklamy.
A tutaj moment, gdy misję kończymy i wpada trofeum.

By uncovering the key to Richard’s persuasive powers, you broke his control and freed his followers.
Cult of Personality - By uncovering the key to Richard’s persuasive powers, you broke his control and freed his followers.
Kult osobowości - Odkryłeś sekret mocy przekonywania Richarda, uwalniając wyznawców spod jego kontroli.

Trofeum to otrzymamy w nagrodę za ukończenie 2 misji pobocznej (dostępne tylko podczas 1 i 2 pobytu w Pradze) (SM02). W pobliżu apartamentu Adama znajduje się kanał prowadzący do ścieków (na mapie zaznaczony drabinką). Na dole spotkamy mężczyznę, który da nam wskazówki dotyczące tej misji. Po wejściu do kościołą kultu i rozmowie z Richardem, facetem od prania ludzkich mózgów, rozejrzyjmy się po pomieszczeniu - musimy odnaleźć zmięty plakat. Podnieśmy go, a otrzymamy nowy wskaźnik misji (to bardzo ważne, bo standardowe jej wykonanie nie dałoby nam trofeum). Wskaźnik każe nam pogadać z facetem w sklepie, a następnie powrócić do Richarda i zainstalować trzy zagłuszacze sygnału. Umieszczamy je w małych lampkach na górnym poziomie. Wszystkie trzy są pod nadzorem działek, przydatne będą beczki - podnosimy taką i w odpowiednim momencie stawiamy żeby działo nie zdążyło nas namierzyć. Gdy to uczynimy, pozostaje nam już tylko udać się na dół do mikrofonu i pogadać z Ryszardem. Podczas dialogu wybieramy np. opcje współczującą, a następnie łagodzącą i trofeum powinno się odblokować.
Misja na filmie

You aided Otar when he sought help with a family matter.
All in the Family - You aided Otar when he sought help with a family matter.
Wszystko w rodzinie - Udzieliłeś Otarowi pomocy w sprawie rodzinnej.


Trofeum za ukończenie pobocznej misji nr 9 (SM09). Dostęp do misji otrzymamy, gdy udamy się do punktu nawigacyjnego "Ostatnia przysługa" ("One Last Favor") podczas naszego drugiego pobytu w Pradze. Aby misja się pokazała wymagane jest spełnienie poniższych warunków:
- ukończenie misji pobocznej nr 4 (SM04) - ważne żeby w dialogu z Otarem wybrać szczerą, komplementującą i ponownie szczerą odpowiedź oraz obiecać, że później mu się przysłużymy,
- nie możemy zabić Otara podczas 4 misji pobocznej
- podczas głównej misji nr 7 (wizyta w mieście Golem) musimy zabić lub ostrzec Galloisa (to Otar w trakcie tej misj po prośbie nas do niego doprowadzi)

Jeśli wszystkie powyższe warunki zostały spełnione punkt nawigacyjny "Ostatniej przysługi" pojawi się podczas naszej drugiej wizyty w Pradze. W tym miejscu porozmawiamy z Masą Kadlek - należy zgodzić się jej pomóc. W wyniku tej pomocy przyjdzie nam zinfiltrować twierdzę wroga, tak żeby nikt nas nie namierzył, zneutralizować kolesia na parterze, a następnie wyciągnąć go z terenu wroga do garażu. Jeżeli ktoś nas wykryje cała misja spali na panewce. Koniecznie należy zapisać stan gry przed rozpoczęciem tego wyzwania. Trofeum wpada, gdy pozytywnie ukończymy misje.
I finał jak trofeum wpada.

You helped Olivie escape Prague.
Handle with Care - You helped Olivie escape Prague.
Czarna dziura - Pomogłeś Olivie uciec z Pragi.


Trofeum wpada za ukończenie 7 misji pobocznej (Fade to Black) (SM07). Po ukończeniu 9 misji głównej porozmawia z nami dr. Auzenne. Należy zgodzić się na jej prośbę, co rozpocznie misję. Pod koniec misji w czasie rozmowy z gangsterami należy podjąć negocjacje - później wciskamy R2 i dwa razy lewą opcję dialogową, by przekonać ich do wypuszczenia nas i pozostawienia Olivii przy życiu. Potem porozmawiajmy jeszcze z Olivią, a otrzymamy dodatkowy punkt Praxis. Trofeum wpadnie po ukończeniu misji.
A tutaj znajdziecie zarówno sam dialog prowadzący do oswobodzenia Olivii, jak i moment zdobycia trofeum.



You halted the production of Neon in the city.
Neon Nights - You halted the production of Neon in the city.
Neonowe noce - Powstrzymałeś produkcję neonu w mieście.


Trofeum za ukończenie misji pobocznej 00 (Neonowe światła) (SM00). W pobliżu Apartamentu Adama jest niewielki zastrzeżony obszar - znajduje się tam jeden jedyny wróg oraz sejf z zapiskiem sekretarki. Należy go przeczytać i rozpocznie się misja poboczna, która zakończy się jak na zamieszczonym filmie.

You Know What To Do.
Ballsy - You Know What To Do.
Piłkomania - Wiesz, co trzeba zrobić.


Po misji 10 musimy zadecydować, czy ocalimy Allison, czy napadniemy na bank. Należy pomóc Allison, co poprowadzi nas do misji 11, gdzie przyjdzie nam wkroczyć do kościoła maszynowego boga. Na tyłach kościoła znajdziemy piłki do koszykówki i kosz - wystarczy wrzucić piłkę do kosza... Kościół to tak naprawdę kolejne blokowisko i bez wchodzenia w misję, czy zastrzeżone rejony możemy przez nie przejść na drugą stronę, gdzie znajdziemy piłeczki. Istnieje możliwość zdobycia trofeum nawet bez próby dotarcia do Allison, akurat o tym nie wiedziałem, dlatego zdobyłem je dopiero po ceregielach z tą panną.
Szczegóły rzucania piłką, na filmie.

Engage in all Tutorials in Adams first mission in Dubai.
Adept of the Metaverse - Engage in all Tutorials in Adams first mission in Dubai.
Adept metawersum - Weź udział we wszystkich samouczkach w pierwszej misji Adama w Dubaju.

Trofeum to zostaje zaliczone po ostatnim samouczku pierwszej misji, który zarejestrowałem na poniższym filmie. Łącznie jeżeli dobrze pamiętam było ich 3 (a może 4 ;) ) Wpadło niejako samo, po prostu każdorazowo wyrażałem zgodę na odpalenie samouczka i posłusznie wykonywałem polecenia.

With Koller's help and the Neuroplasticity Calibrator, eliminate overclocking for experimental augs.
Fresh Out of the Package - With Koller's help and the Neuroplasticity Calibrator, eliminate overclocking for experimental augs.
Prosto z pudełka - Z pomocą Kollera i kalibratora neuroplastycznego usuń podkręcenie eksperymentalnych ulepszeń.
[Świeżość z paczki - Przy pomocy Kollera i Neuroplastycznego Kalibratora, wyeliminuj udoskonalenie dla umiejętności eksperymentalnych.]


Trofeum w zamian za ukończenie 8 misji pobocznej (The Fix) (SM08). Po ukończeniu głównej misji nr 11 (lub 12 jeśli pominęliśmy 11), otrzymamy telefon od Kollera. Misja rozpocznie się tylko wtedy, gdy zdobyliśmy dla niego kalibrator (w wyniku 4 misji pobocznej).
A tutaj film obrazujący to wydarzenie ;).

Breach: Complete all servers in the Tier 1 Network.
Data Disciple - Breach: Complete all servers in the Tier 1 Network.
Akolita informacyjny - Breach: Zalicz wszystkie serwery w sieci poziomu 1.
[Dane - początkujący - Hackowanie: Ukończ wszystkie serwery sieci pierwszego poziomu.]

Misja związana z trybem multiplayer "Breach" dostępnym w menu głównym gry.
Musimy zaliczyć tylko białe serwery oznaczone jako "MAPA SERWERA" - dotyczy serwerów zarówno z NETWORK_1A jak i NETWORK_2B. Nie jest istotne jaki będziemy mieli wynik i w jakim procencie nam dany serwer zaliczy, wystarczy że je ukończymy, czyli wykonamy cel podstawowy. Spis konkretnych serwerów poniżej:
Network 1A (8 serwerów):
\S01_STOCKADE, \S02_STOCKADE, \S03_STOCKADE, \S04_TALONPIKE, \S05_TALONPIKE, \S06_TALONPIKE, \S07_LAVAWALL

\S08_STOCKADE

Network 1B (11 Server Maps):
\S01_THORAX, \S02_GARRISON, \S03_LAVAWALL, \S04_CLAYMORE, \S07_THORAX

\S05_TALONPIKE, \S06_STOCKADE

\S08_TALONPIKE

\S09_GARRISON, \S10_STOCKADE, \S11_THORAX
I film na końcu którego trofeum zostaje zaliczone.

Breach: Complete a Darknet file.
Data Detective - Breach: Complete a Darknet file.
Detektyw informacyjny - Breach: Zalicz plik z Darknetu.
[Dane - detektyw - Hackowanie: Ukończ poziom czarnej sieci.]

Misja związana z trybem multiplayer "Breach" dostępnym w menu głównym gry. Jest to dość czasochłonne trofeum ponieważ musimy się przebić przez dość sporo misji dostępnych właśnie w trybie Breach. Mnie to zajęło około 2-3 godzin - szczegóły na poniższych filmach.
Breach #1, Breach #2, Breach #3



Breach: Complete all servers in the Tier 2 Network.
Data Expert - Breach: Complete all servers in the Tier 2 Network.
Ekspert informacyjny - Breach: Zalicz wszystkie serwery w sieci poziomu 2.
[Dane - ekspert - Hackowanie: Ukończ wszystkie serwery sieci drugiego poziomu.]

Misja związana z trybem multiplayer "Breach" dostępnym w menu głównym gry.

Lista serwerów drugiego poziomu:
Network 2A (20 Server Maps):
\S01_GARRISON, \S02_STOCKADE, \S03_THORAX, \S04_CLAYMORE, \S05_STOCKADE, \S06_TALONPIKE

\S07_THORAX, \S08_GARRISON, \S11_LAVAWALL

\S09_THORAX, \S10_STOCKADE

\S12_TALONPIKE

\S13_CORTEX, \S14_TALONPIKE, \S15_CLAYMORE, \S16_CORTEX, \S17_CLAYMORE, \S18_STOCKADE, \S19_THORAX, \S20_GARRISON

Film z momentem kiedy wpada trofeum
Pozostałe szczegóły przedstawiające poszczególne przejścia serwerów znajdziecie na moim kanale.

Breach: Complete all servers in the Tier 3 Network.
Data Master - Breach: Complete all servers in the Tier 3 Network.
Mistrz informacyjny - Breach: Zalicz wszystkie serwery w sieci poziomu 3.
[Dane - mistrz - Hackowanie: Ukończ wszystkie serwery sieci trzeciego poziomu.]

Misja związana z trybem multiplayer "Breach" dostępnym w menu głównym gry.
Uwaga! Chociaż mapa serwerów to sugeruje, nie jest wymagane ukończenie S17_REBAR , który jest cholernie trudny, a także prostszych S15_REBAR i S16_CAISSON.

Lista serwerów trzeciego poziomu z filmami ukończenia:
Network 3A (14 serwerów):
\S01_STOCKADE

\S02_CLAYMORE, \S03_CORTEX, \S04_GARRISON, \S05_THORAX, \S06_TALONPIKE, \S07_LAVAWALL

\S08_GARRISON, \S09_TALONPIKE

\S10_STOCKADE, \S11_THORAX

\S12_TALONPIKE, \S13_THORAX, \S14_GARRISON

A tutaj trofeum zostaje zaliczone.

2 komentarze: