niedziela, 2 kwietnia 2017

Turtle Beach® Stream Mic - testowanie sprzętu


Ponieważ mam już dość łazienkowych transmisji, bo taką jakość jestem w stanie uzyskać streamując na słuchawkach PlayStation Gold Wireless Stereo Headset, o których pisałem w tym miejscu, a które w użyciu na streamie możecie podziwiać np. tutaj, zainwestowałem w mikrofon specjalnie dedykowany streamowaniu m.in. na konsolach Playstation 4 - Turtle Beach® Stream Mic.


Zacznijmy zatem od specyfikacji tego sprzętu:
- kompatybilność: Xbox One, Playstation 4, PC, Mac;
- instalacja na zasadzie podłącz i zadziała na wszystkich wyżej wymienionych platformach;
- wiele gotowych wzorców nagrywania uwzględniających otoczenie oraz cele do których chcemy wykorzystać mikrofon - wszystko za sprawą technologii TruSpeak™;
- automatyczny korektor dźwięku, taki jak w profesjonalnych studiach;
- wbudowany wzmacniacz słuchawkowy - wbudowany mikser pozwalający na współpracę mikrofonu ze słuchawkami, gdy te podpięte do niego za pośrednictwem wyjścia 3,5mm;
- idealny do nagrywania wszelkiego rodzaju głosu ludzkiego (podcasty, śpiew, itd.)

Mikrofon podłącza się intuicyjnie, uruchomienie nie jest skomplikowane.

Na poniższym filmie prezentuję zawartość pudełka z mikrofonem i jego podstawowe opcje.


Aktualnie testuję i korzystam głównie z opcji "imprezy" w PS4, do transmitowania głosu.
Priorytet jest nadany rozmowie z imprezy (chat z imprezy), dodatkowo mam ustawiony suwak na dwa posunięcia na prawo od środka, celem wzmocnienia głosu z imprezy w stosunku do dźwięków pochodzących z gry.
A poniżej przykładowy stream, właśnie z tymi ustawieniami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz